We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Andrew Wilson, CEO van Electronic Arts heeft toegegeven dat het bedrijf verschillende fouten heeft gemaakt bij de ontwikkeling van Dungeon Keeper voor mobiele apparaten.

Wilson heeft in een interview met Eurogamer aangegeven dat nieuwe gamers van Dungeon Keeper de game in het algemeen meer apprecieerden dan spelers die de originele game al kenden. Hij voegde ook toe aan het interview dat men heel voorzichtig dient te zijn als er een IP opnieuw uitgevonden wordt voor een publiek dat ook een speciale plek in het hart en hoofd heeft van bestaand publiek. Daarnaast liet hij nog vallen dat het economisch systeem door Electronic Arts verkeerd werd ingeschat en gamers daardoor het gevoel kregen te weinig terug te krijgen in vergelijking met hun investering.

Dungeon Keeper verscheen vorig jaar, maar werd niet goed onthaalt omdat EA te hebberig naar voor kwam door de dure in-game aankopen.

No more articles
Meer in Android, iOS, Nieuws
Dead Island Epidemic
Nieuwe gameplaytrailer voor Dead Island: Epidemic

Sluiten