We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

LEGO The Hobbit volgt de verhaallijn van de eerste twee films en neemt de gamer mee op missies door Midden-Aarde.

Warner Bros. Interactive Entertainment, TT Games en The LEGO Group kondigen een nieuwe videogame aan uit de populaire LEGO video cross-over games: LEGO The Hobbit.

De game volgt het verhaal uit de eerste twee films uit The Hobbit trilogie (waarvan er binnenkort The Hobbit: Desolation of Smaug in de cinemazalen te bekijken is). Spelers vergezellen Bilbo Baggins, Gandalf en hun metgezellen in hun spannende avonturen door het Dwarven Kingdom van Erebor. Je zal belangrijke plaatsen uit de films kunnen bezoeken (waaronder Bag End, Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton), trekken door de verraderlijke High Pass in The Misty Mountains en de dieptes van Goblin-town, Mirkwood en Rivendell verkennen.

En ondertussen zullen ontelbare puzzels klaarstaan voor een oplossing, kan je deelnemen aan Treasure Quests en vechten tegen Orcs, Trollen en andere gemene wezens. Daarnaast vallen er edelstenen te verwerven, buit van de vijanden te ontdekken en krachtige magische items en immense nieuwe LEGO bouwwerken te maken. Weeral heel wat LEGO-fun op komst dus.

Deze game zal ergens in 2014 beschikbaar komen voor Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4 en PlayStation 3, PlayStation Vita, Wii U, N3DS en voor Windows PC en Mac.

No more articles
Meer in Mac, N3DS, Nieuws, PC, PS3, PS4, PSVita, Wii U, Xbox 360, Xbox One
De toekomstige line-up videomix van Xbox One

Sluiten