We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Games moeten natuurlijk een replayvalue hebben. Sommige games hebben die ook, maar volgens David Cage is Beyond: Two Souls daar geen van.

Beyond: Two Souls verloopt volledig aan de hand van eigen keuzes, wat eigenlijk goed is voor de replayvalue. Maar David Cage, maker van Heavy Rain, denkt hier echter anders over: [blockquote]Speel het één keer en speel het daarna niet meer! Je kunt het meerdere keren spelen als je wilt, maar ik vind dat de beste manier om van dit spel te genieten, het maken van keuzes is en niet weten hoe het gelopen zou hebben als je andere keuzes had gemaakt. Zo is het leven en Beyond: Two Souls is het leven van Jodie Holmes.[/blockquote]

Verder filosofeerde Cage over de dood: [blockquote]De dood is een vreemd iets. Je hebt een idee van wat de dood is wanneer iemand in jouw omgeving sterft, maar wanneer je iemand erg dicht verliest krijg je er een totaal ander beeld over. Op een dag zat ik na te denken over hoe de dood zonder religie zou kunnen zijn, zonder dat God vanuit de wolken meekijkt, of iets anders. Is hier een andere verklaring voor? Dat is wat me aanzette tot het schrijven van Beyond: Two Souls.[/blockquote]

We kunnen deze game in 2013 verwachten op de PS3, deze uitspraken van David Cage hebben ons alvast erg benieuwd gemaakt.

No more articles
Meer in Nieuws, PS3
Borderlands 2 toont Geforce GTX PhysX effecten

Sluiten