We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Call of Duty is voor velen toe aan vernieuwing, en dat hebben ze bij Treyarch maar al te goed begrepen. De studio heeft er dan ook alles aan gedaan om zowel de single- als multiplayer ervaring van de grond af aan herop te bouwen.

In een interview liet Treyarch weten dat ze de speler niet meer willen laten spelen volgens hun regels. Doorheen het spel vertaalt dit zich in een ongeziene vrijheid wat het “Create a Class” systeem betreft. Zo heeft de uitgever er voor gezorgd dat je niet meer vast zit bij het klassieke systeem waar je slechts kon kiezen tussen het primaire wapen, het secundaire wapen en de perks. Je krijgt in Black Ops 2 namelijk de kans om zelf  tien zaken te selecteren die je zeker wilt gebruiken. Dit wilt zeggen dat je niet meer verplicht bent een secundair wapen te nemen, in de plaats daarvan kun je eventueel een extra perk gebruiken en zo heb je tal van opties en combinaties.Volgens Treyarch helpt dit de spelers bij het zoeken naar een speelervaring die voor hen het beste is en krijg je meer kans om jezelf te onderscheiden van de grote massa.

Puryear vertelt:

There are combinations that allow players to have a unique load-out and give them a chance to define what kind of player they are. We saw someone in our multiplayer reveal trailer walking around with a knife as their primary – if you want to do that, we’re empowering you to make it happen.

Of deze vernieuwing daadwerkelijk een positieve evolutie is zullen we echter nog even moeten afwachten.

No more articles
Meer in Nieuws
Launch trailer van Transformers: Fall of Cybertron vrijgegeven

Sluiten