We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Dead Space 3 producer John Calhoun legt de marketingstrategie verder uit.

Geruchten en vermoedens dat de nieuwe dead Space 3 titel als een cashcow zal dienst doen worden door producer John Calhoun toch wat kracht bijgezet. In een recent interview legde de producer uit dat de microtransacties om je wapens en items in het spel te kopen en upgraden in functie is om de smartphone generatie aan te spreken. “We moeten ons doelpubliek breder maken,” verklaarde hij door deze groep van potentiële klanten aan te spreken zonder te vervreemden van onze vaste fans. Dat klinkt in onze oren toch eerder als een afknapper om je van het spel weg te houden.

Welke strategie ze bij EA voor ogen hebben is ons niet helemaal duidelijk, maar money makes the world go around blijkbaar. Zelfs de box art voor Dead Space 3 ligt nu onder vuur als zijnde algemeen van aard en voor massaproductie bestemd te zijn. Goed nieuws is echter deze nieuwe trailer die onze held Isaac Clarke in de spotlight zet.

No more articles
Meer in Nieuws, PC, PS3, Trailers, Xbox 360
Gears of War: Judgement demo beschikbaar in maart

Sluiten