We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Deep Silver onthulde vandaag de plannen om zijn merken nu ook te introduceren op de mobiele gamesmarkt, als onderdeel van de algemene strategie van de uitgever.

Deep Silver heeft zowel op wereldwijd als lokaal vlak al bewezen dat het titels succesvol tot op de verschillende platformen kan begeleiden. De uitgever wil deze expertise nu gebruiken op de mobiele markt.

Samen met deze nieuwe strategische richting geeft Deep Silver ook vrij dat het zal investeren en bouwen aan nieuwe middelen en mankracht, om zo de kennis over het mobiele landschap in het bedrijf op punt te zetten. In de komende maanden zullen verschillende vacatures beschikbaar gemaakt worden, waarbij de focus zal liggen op ontwikkeling, sales en marketing.

Aldus Klemens Kundratitz, CEO van Koch Media/Deep Silver:

Vandaag de dag kan er overal en altijd gegamed worden, thuis of onderweg. Het is daarom logisch dat we games beschikbaar willen maken voor alle verschillende apparaten. Een strategie hebben die gericht is op multi – platform gaming, inclusief mobiel, zorgt ervoor dat spelers, waar ze maar willen, van deze verschillende aspecten van gaming kunnen genieten.

Menno van der Bil, Commercieel Directeur van Deep Silver voegt hier aan toe:

In de nabije toekomst zal onze nieuwe aanpak ons toelaten om games te promoten vanuit nieuwe invalshoeken, want we zullen heel wat games hebben die op verschillende platforms beschikbaar zullen zijn. Spelers van onze komende mobiele titels kunnen hetzelfde niveau van originaliteit en innovatie verwachten dat ze al kennen van onze bestaande producten.

No more articles
Meer in Nieuws
Wii Mini verschijnt op 22 maart in de rekken

Sluiten