We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Wij hebben geen glazen bol om het te bevestigen, maar als het van Industrial Light & Magic’s Kim Libreri afhangt zijn graphics binnen tien jaar niet meer te onderscheiden van de realiteit.

Kim Libreri baseert deze stelling op het minieme verschil tussen interactieve gerenderde graphics en een pre-rendered effect in bijvoorbeeld een animatiefilm. De evolutie van de hardware gaat zo snel dat graphics binnen tien jaar wel eens dichter tegen de realiteit kunnen aanleunen dan we nu denken.

We’re getting to the point right now [with real-time rendered graphics] where we’re matching the quality of an animated movie seven or eight years ago, and another ten years from now, it’s just going to be indistinguishable from reality, Aldus Kim Libreri.

Het volledige interview en enkele gameplay beelden van de nieuwe LucasArts game Star Wars 1313, kan je bekijken in onderstaande video:

No more articles
Meer in Nieuws, PC, PS3, Xbox 360
GameSnackBE-The-Dark-Eye-Chains-of-Satinav-Featured-01
The Dark Eye: Chains of Satinav Review

Sluiten