We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

In de PS3-exclusieve reeks God of War is Kratos een echt monster als het op vechten aankomt. Maar volgens Mark Simon, lead designer van God of war Ascension, zal hij dit niet meer zijn in de volgende game.

Volgens hem is Kratos er alleen maar menselijker op geworden, wat logisch is, want Ascension is een prequel op de trilogie die we nu kennen. Mark Simons geeft ons een simpel voorbeeld:

Als bijvoorbeeld iemand tegen een muur staat en er is een vuur en om verder te geraken zou Kratos hem gewoon brutaal afslachten en verder gaan. In Ascension zou Kratos rond die iemand proberen te lopen. Kratos is erg gedreven in wat hij doet, maar zal niet meer geweldadig zijn.

Kratos zal als bijkomend gevolg ook geen burgers meer vermoorden. De enigen die burgers vermoorden zijn de beesten waartegen Kratos ten strijde trekt. Op deze manier kunnen we Kratos meer als een held zien in plaats van een monster gedreven door haat.

Mark Simons gaat verder:

Wanneer een brute kracht zomaar even drie mensen vermoordt, gaat Kratos meteen in de aanval. Dat is het monster, niet Kratos.

No more articles
Meer in Nieuws, PS3
GameSnackBE-PS-Vita-Featured-01
De PS Vita bereikt 2.2 miljoen verkochte exemplaren

Sluiten