We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Deep Silver en Piranha Bytes stellen vandaag het zesde en laatste deel voor uit de zesdelige making-of reeks van Risen 2: Dark Waters.

Deze keer leggen de ontwikkelaars van Piranha Bytes uit:

  • Hoe ze creatie van het spel aangepakt hebben, door eerst de spelwereld en de redenen waarom inwoners in bepaalde locaties wonen te ontwerpen, en zo als het ware een basis hadden om geloofwaardige verhaallijnen en quests te creëren;
  • Hoe de NPC’s reageren op de keuzes van spelers in dialogen, en hoe de 150.000 gesproken woorden meebouwen aan de personalisering van het spel;
  • Waarom ze beslisten om de ontwikkeling van het personage te veranderen in vergelijking met het eerste Risen spel;
  • Waarom ze geloven dat een held met een vast achtergrondverhaal toelaat om betere en diepere verhalen te vertellen, in plaats van een custom personage dat van nul wordt opgebouwd.

Risen 2: Dark Waters is momenteel al beschikbaar voor de PC, de PlayStation 3 en Xbox 360 versies zullen op 3 augustus voet aan wal zetten in Europa.

No more articles
Meer in Nieuws, PC, PS3, Trailers, Xbox 360
GameSnackBE-Wolfensteind-3D-Featured-01
Speel Wolfenstein 3D in je browser!

Sluiten