We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Ubisoft heeft naar aanleiding van gamer-feedback enkele, naar onze mening, positieve aanpassingen gemaakt aan één van hun bestsellers en één van onze favorieten, namelijk Far Cry 3.

Hier staan de voornaamste veranderingen op een rijtje:

Single Player: De mogelijkheid om Outposts te resetten

Een groot deel van het gameplezier dat Far Cry 3 te bieden heeft is het overnemen van “outposts” of bases die worden bewoond door aanhangers van Vaas of Hoyt. Wanneer je deze vrijspeelt kan je deze gebruiken als veilige punten en om wapens te herladen en/of aanschaffen. Nu bestaat dus de optie om deze te resetten en opnieuw de uitdaging aan te gaan.

Single Player: MASTER – Een nieuwe moeilijkheidsgraad

Voor degenen die het spel al hebben voltooid op Adventurer, Survivor of Warrior en dit te soft vonden, kunnen zich nu op een nieuwe moeilijkheidsgraad storten. Dit houdt in dat het meer uitdagend wordt om dieren, piraten en soldaten te overwinnen en slim af te zijn.

Multiplayer: Nieuwe optie voor beta map testing en spectating

De probleemstelling was dat wanneer een nieuwe map werd geupload of gepublished, de uploader zijn map in het diepe gooide en hoopte dat er genoeg feedback op zou komen.

De oplossing hiervoor is dat wanneer nu iemand zijn map uploadt, hij een nieuwe optie kan kiezen, namelijk ” start beta test “.  Andere spelers kunnen zich hier aanmelden en zo helpen bij het testen van maps en de ‘creator’  kan als spectator alles volgen. Nadat de match uitgespeeld is, kunnen de spelers feedback geven.

Multiplayer: Andere maps vinden van dezelfde maker

Als je net een map hebt gespeeld die je heel leuk vond en je wilt nu een andere map van dezelfde maker zoeken. Dit wordt mogelijk bij de volgende patch nadat je de map hebt gefavorite en naar map archive gaat.

Multiplayer: Verwijderen van Idle kick in custom matches

Far Cry 3 verwijdert idle players van een match na enkele minuten,  maar sommige spelers vonden dat dit te snel gebeurde tijdens de custom matches. Nu is Idle kick dus verwijdert in private en custom matches.

Multiplayer: “Skip Map” Voting Systeem

De gemeenschap heeft Ubisoft verteld dat het voting systeem voor een bepaalde map te skippen een bepaalde graad van zichtbaarheid en tijdspanne mist. Nu hebben ze dus het systeem langduriger en zichtbaarder gemaakt en een klein venster voorzien, zodat spelers  hun stem uit kunnen brengen.

No more articles
Meer in Nieuws, PS3, Xbox 360
BioShock Infinite krijgt goudstatus

Sluiten