We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Zowel Sony als Jenova Chen, mede-oprichter van Thatgamecompany en maker van Journey, geloven allebei dat het PlayStation Network meer adult-minded gebruikers bevat.

Jenova Chen wist in een interview met VentureBeat te vertellen dat Sony een meer artistieke, volwassenen gerichte smaak heeft en dat men er om geeft hoe volwassenen zich naar hun games voelen. Deze uitspraak wist Jack Buser, senior directeur van PlayStation digitale platforms, te bevestigen en voegde hier aan toe dat het PSN publiek inderdaad volwassener is.

[blockquote]Titels als deze (flOw, Flower en Journey) kunnen alleen gevonden worden op PlayStation, en onze gebruikers genieten van de emotionele en thematische verfijning van hun games, vooral met ons digitaal aanbod.[/blockquote]

Jenova Chen wist hier het volgende op te zeggen: [blockquote]De speler die eigenaar is van een PlayStation 3 is waarschijnlijk meer geïnteresseerd in artistieke games, in vergelijking met de Wii en Xbox 360.[/blockquote]

  • Indy

    Ik zie het binnenkort al voor mij: games van Thatgamecompany verkopen slecht op de Xbox 360 en de Wii. xD

    • http://www.andyjanssens.be Andy

      Na een onsuccesvolle verkoop op Xbox 360 en Wii: “I think it’s better that Thatgamecompany sticks with PlayStation exclusives.” – Jenova Chen

No more articles
Meer in Nieuws
GameSnackBE-Blizzard-Entertainment-Logo-Featured-01
Blizzard brengt lanceringsgids uit 7 dagen voor de release van Diablo III

Sluiten