We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Deep Silver heeft deze week twee belangrijke prijzen ontvangen voor hun marketingcampagne voor Dead Island, het bekroonde zombie actiespel. Dead Island Trailer wint ‘Outstanding Promotional Trailer’ award op de Game Marketing Awards 2012. Deep Silver bekroond met ‘Best Use of Social Media’ op MCV Awards 2012.

Op de zevende jaarlijkse Game Marketing Awards, wonnen uitgever Deep Silver en Axis Animations, het productiehuis achter de trailer, de gouden award in de categorie ‘Outstanding Promotional Trailer’ en overtroffen ze zo trailers van andere bekende merken. De prijs wordt uitgereikt op de Game Marketing Summet & Awards door PromaxBDA, de Internationale Vereniging voor Entertainment Marketing Professionals.

Op de MCV Awards 2012 behaalde Deep Silver de eerste plaats in de ‘PR & Marketing’ categorie voor ‘Best Use of Social Media’ voor Dead Island.

Aldus Klemens Kundratitz, CEO van Koch Media: [blockquote]“We zijn erg trots om de eerste prijs te winnen in de promotie trailer categorie op de Games Marketing Awards, omdat de prijs uitgereikt wordt door een jury van experts, bestaand uit juryleden van gerenommeerde bedrijven in de industrie. Het is ook prettig om waardering te krijgen voor het werk dat we geïnvesteerd hebben in onze sociale media campagne voor Dead Island. Als sociale media goed gebruikt worden, is het een uitstekende opportuniteit om met je fans in contact te treden en uiteraard is het een enorme boost voor je campagne.”[/blockquote]

Dead Island heeft sinds de release van de spectaculaire trailer in februari 2011, een trailer die heel wat mensen verraste en zo een internetfenomeen werd, heel wat aanhang verzameld bij verschillende media over de wereld. Ter ere van de welverdiende awards, plaatsen wij alvast de fenomenale trailer hier nog eens een keertje!

No more articles
Meer in Nieuws
Nintendo
Nintendo kondigt nieuwe games en content aan!

Sluiten