We sturen je per e-mail een wachtwoord toe. Soms komt deze e-mail in je spambox terecht.

Ubisoft heeft zojuist een trailer vrijgegeven waarin ze hun AnvilNext game engine, die gebruikt wordt voor de ontwikkeling van Assassin’s Creed 3, gedetailleerd uitleggen.

In het hart van Assassin’s Creed 3 ligt een radicaal nieuw ontworpen game engine, die doorheen het leven gaat met de naam AnvilNext. Dankzij deze gepatenteerde technologie is het mogelijk om naadloze werelden te maken met bijna oneindige mogelijkheden. Levendige landschappen, innovatieve A.I., 2000 niet-speelbare personages in één enkele sequence, dynamisch weersysteem: die zijn allemaal zaken die dankzij deze nieuwe game engine in Assassin’s Creed 3 mogelijk zijn.

Daarnaast weet men in de trailer ook te vermelden dat Connor de meest complexe en technisch geavanceerde Assassin ooit is. Zo kan Connor zich vloeiend doorheen de spelwereld bewegen met een opmerkelijke precisie door de meer dan duizend nieuwe animaties die enkel voor deze Assassin gecreëerd zijn. Dit maakt van hem het meest gedetailleerde third-person personage ooit gemaakt.

Kijk, huiver, en kwijl!

No more articles
Meer in Nieuws, PC, PS3, Trailers, Wii U, Xbox 360
GameSnackBE-Need-For-Speed-Most-Wanted-Featured-01
Nieuwe trailer en screenshots voor Need for Speed Most Wanted

Sluiten